HomeHoe werkt het?Credits kopenOver onsEmail consultBlogVacatures

Hoe werkt het?

Als je credits koopt dan accepteer je de algemene voorwaarden!
 
Je kunt simpel en snel in contact komen met jouw Luisterconsulent naar keuze:
 
Registreren duurt maar één minuutje en is helemaal gratis!
 
Kies het credit pakket wat het beste bij jou past en betaal gelijk online!
 
Ga naar home en kies voor de Luisterconsulent die jou het meeste aanspreekt.
 
Chat, bel of email met de consulent
Op de pagina van de consulent kan je kiezen hoe je in contact wenst te komen met de consulent. Dit kan via de telefoon, via de chat of via een email consult / foto reading.
 

Hoe werkt de chat of bellen?

Chatten doe je snel en gemakkelijk via computer, tablet en smartphone!
 
Om te kunnen bellen of chatten, voer je de volgende stappen uit: Registreer jezelf, koop online credits en zoek de Luisterconsulent uit die bij je past. Vervolgens kan je op de consulentenpagina kiezen voor 'chatten' of 'bellen.' Je wordt verbonden met de Luisterconsulent van jouw keuze.
 
Tijdens het chatten is het ook mogelijk om afbeeldingen te delen. De consulent moet hiertoe toestemming geven (klik op de "foto uploaden" knop of vraag toestemming aan de consulent). Jij kunt zo een foto delen voor foto reading en de consulent kan bijpassend beeldmateriaal met jou delen die passen bij jouw consult.
 
Na de chat is het mogelijk om op je persoonlijke pagina de chat geschiedenis terug te lezen (en te verwijderen).
 

Hoe werkt de email consult / foto reading?

Een email consult is een fijne manier om zonder haast een consult per mail toegestuurd te krijgen.
 
Om een email consult te krijgen, voer je de volgende stappen uit: Registreer jezelf, koop online credits en zoek de consulent uit die bij je past. Vervolgens kan je op de consulentenpagina kiezen voor "email consult".
 
Vervolgens kun je je vraag of vragen stellen aan de consulent en eventueel een foto erbij uploaden voor een foto reading. Als je je email consult verstuurd hebt, wordt deze gecontroleerd en daarna doorgestuurd naar de consulent. Het antwoord ontvang je per email en in je persoonlijke account.
 
Het antwoord op een email consult krijg je over het algemeen niet gelijk: er gaat wat tijd overheen voordat het consult gecontroleerd is en de consulent geantwoord heeft. Dit is ook het geval ook al is de consulent op het moment van indienen online.
 

Aandachtspunten voor de klant

 
1.  Al bent u misschien een beetje huiverig, of vindt u het eng, omdat u niet weet wat u te wachten staat? Ga door de angst heen en stap over die drempel en laat u verrassen door één van onze top Luisterconsulenten!
 
2. U kunt alleen bellen en chatten als u een credit pakket aanschaft.
 
3. Als er minuten verloren gaan door een internet storing etc zijn wij (Lijnhouder) daar niet verantwoordelijk voor! Mocht uw eigen internetverbinding wegvallen, herstel dan de verbinding in uw systeem en druk daarna in de chat op F5 om de pagina te verversen en dan pas de chatverbinding weer tot stand te brengen.
 
4. Als de klant of medewerker last heeft van een internet storing en alles loopt vast kan het gebeuren dat de minuten van de klant naar de medewerker toe gaan waar de klant op dat moment mee aan het chatten is. Een Luisterconsulent kan door middel van de klok stop te zetten, de klant een consult geven voor de minuten die verloren zijn gegaan of de minuten terug vragen aan de medewerker mits de medewerker hierin mee gaat!! Minuten gaan altijd rechtstreeks naar de medewerker toe. Er zit niets tussen. Het is de klant of de Luisterconsulent.
 
5. Credits die op deze website zijn gekocht kunnen alleen op deze website gebruikt worden om te bellen, chatten of email consult service.
 
6. Vragen die op deze pagina al beantwoord zijn, worden niet via een mail nogmaals beantwoord.
 
Een moment geduld...
Als respons van de website uit blijft,
neem dan contact met ons op.

Contact Sluiten